Trečia iš trijų – Ursa

Iš tikro Ursa jau senokai susidraugavo su mano vaikais ir dažnai miega su viena iš mano dukryčių. Šįkart nenorėjau atkartoti savo dukrytės charakterio meškio veidelyje, norėjau padaryti tokį juokingą padariuką su ilgom tabaluojančiom kojom ir rankom. Visai kaip mano vyriausios dukrytės. Kodėl Ursa? Todėl, kad šis meškis neišdavė savo lyties. Kiek man žinoma meškiai noriai atskleidžia paslaptis vaikams. Tikiuosi, kad ateis laikas kai mano dukrytė man pasakys kas tai – berniukas ar mergaitė.

Reklama

Parašykite komentarą

